Dostawa
Tak oczywiście. Jeśli chcesz zrobić komuś prezent lub kupujesz produkt nie dla siebie, możesz podać inny adres dostawy i dane odbiorcy przy składaniu zamówienia.
Przyjmując przesyłkę od kuriera, zalecamy dokładne sprawdzenie opakowania i potwierdzenie odbioru przesyłki tylko wtedy, gdy nie ma oczywistych uszkodzeń oryginalnego opakowania, które mogły wystąpić podczas transportu. Jeśli zauważysz takie uszkodzenia, zalecamy pełne rozpakowanie towaru, sprawdzenie, czy działają, a dopiero potem potwierdzenie z podpisem kuriera, że usługa dostawy została prawidłowo wykonana.
Jeśli w ciągu 3 dni roboczych nie otrzymałeś żadnych informacji od kuriera dostarczającego towar, prosimy o poinformowanie nas, a my natychmiast rozwiążemy wszelkie problemy.
Obecnie dostarczamy towary wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich. Przy zakupie dużych ilości warunki dostawy można dostosować indywidualnie.
Dostawa towarów za zakupy o wartości 50 euro lub więcej jest bezpłatna, a w przypadku zakupów za mniejszą kwotę cena dostawy zależy od wybranej metody wysyłki i lokalizacji, do której będzie trzeba ją wysłać. Ostateczna cena dostawy zostanie wyświetlona po złożeniu zamówienia, a przed dokonaniem płatności.
Jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 13:00 w dniu roboczym, towar zostanie przekazany firmie kurierskiej jeszcze tego samego dnia. Jeśli zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym po godzinie 13:00 lub w dniu wolnym od pracy, towar zostanie przekazany do firmie kurierskiej w następnym dniu roboczym. Po przekazaniu towaru do firmy kurierskiej dostawa w Polsce trwa zwykle do 1 dnia, w bardziej oddalonych obszarach lub w innych nieprzewidzianych przypadkach dostawa może potrwać do 2 dni.
Płatność
Tak, możesz zapłacić gotówką kurierowi, który ci go dostarczył.
Im wcześniej płatność zostanie dokonana, tym szybciej przedmiot zostanie do Ciebie wysłany. Po złożeniu zamówienia będziemy czekać na płatność maksimum 3 dni, później zamówienie zostanie anulowane.
Za zakupiony towar możesz zapłacić przy użyciu większości kart kredytowych i debetowych, za pomocą bankowości elektronicznej, PayPal lub za pobraniem. Niezawodność i bezpieczeństwo płatności online zapewnia nasz partner, największy system płatności online w Polsce, PayU.
Pytania ogólne
Tak, produkty posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty dla produktów sprzedawanych w krajach UE. Ponadto, większość towarów jest zasilana bateriami lub akumulatorami niskiego napięcia, co sprawia, że ich użycie jest całkowicie bezpieczne, i produkty mogą być używane nawet do dekoracji pokoju dziecięcego.
Możesz anulować swoje zamówienie w dowolnym momencie przed dokonaniem płatności.
Jeśli chcesz anulować zamówienie po dokonaniu płatności a przed wysłaniem towaru, daj nam znać, a my anulujemy zamówienie i zwrócimy Ci środki. Po wysłaniu towaru nie można już anulować zamówienia. W takim przypadku poczekaj, aż otrzymasz towar, a następnie wypełnij formularz zwrotu. Koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Kupujący jest odpowiedzialny za zwracany towar do momentu dostarczenia go do przedstawiciela „Świateł Leśnych”.
Napisz do nas, a my odpowiemy na twoje pytanie w ciągu 1 dnia roboczego.
Tak, zapewniamy usługi zawieszenia / instalacji girlandy z żarówkami. Jeśli nie wiesz ile i jakiego rodzaju girlandy potrzebujesz – skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy, a jeśli to konieczne, przyjedziemy na miejsce, aby dokonać pomiarów.
Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością doradzimy. W razie potrzeby możemy zaoferować propozycję dostosowaną do konkretnego obiektu (np. dekoracji całej elewacji domu, ogrodu, gospodarstw wiejskich, lokali gastronomicznych, dekoracji biura itp.) Dodatkowo pomóc w pracach instalacyjnych.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, zalecamy ponowne sprawdzenie skrzynki e-mail, a zwłaszcza folderu Spam. Jeśli wciąż go nie ma, skontaktuj się z nami.
Oczywiście! Napisz lub zadzwoń do nas, a postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące korzystania z towarów.
Aby uzyskać najlepszą ofertę cenową, napisz do nas i podaj informacje o planowanym zamówieniu, a my skontaktujemy się z Tobą. Możesz również skontaktować się z nami w sprawie działalności charytatywnej lub innej działalności społecznej.
Po prostu zapisz się na nasz newsletter, a pierwszy otrzymasz najnowsze informacje o produktach, rabatach i promocjach.
Napisz do nas, a postaramy się jak najlepiej doradzić i zaproponować produkt, który Cię interesuje.
Napisz do nas o produkcie, który Cię interesuje, a my poinformujemy Cię o najbliższej dostawie.
Sklep internetowy nie pozwoli ci zamówić więcej produktów niż ilość dostępna w magazynie. Nie ma innych ograniczeń.
Tak, faktura zostanie wysłana automatycznie, gdy towary zostaną przekazane kurierowi. Faktura jest również kartą gwarancyjną.
Po kilku minutach automatycznie otrzymasz informację o potwierdzeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Otrzymasz również powiadomienia o zaksięgowaniu płatności i wysyłce towaru. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, zalecamy ponowne sprawdzenie skrzynki e-mail, a zwłaszcza folderu Spam. Jeśli go nie ma, skontaktuj się z nami.
Tak. W takim przypadku skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, a uzgodnimy warunki dostawy.
Tak, ponieważ bezpieczne zakupy online zapewniają powszechnie używane certyfikaty SSL ( Secure Socket Layer), przy użyciu których informacje przesyłane między przeglądarką użytkownika a serwerem sklepu są w pełni zaszyfrowane. Wszystkie płatności online są bezpiecznie wykonywane przy użyciu najpopularniejszej platformy płatności online w Polsce, PayU
Obecnie zwrot towarów jest możliwy tylko za pośrednictwem usług kurierskich.
Wszystko, czego potrzebujemy to Twoje imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy i dostawy. Te dane są wymagane do wysyłki produktu.
Wszystkie sprzedawane towary objęte są 2-letnią gwarancją. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o wypełnienie formularza zwrotnego, a po otrzymaniu potwierdzenia, że towar może zostać wysłany, wysłać na adres: MB „Leśne światła”, ul. Vytauto 34-101, 08122, Wilno. Kupujący płaci za wysłanie do nas wadliwego produktu, a my zajmiemy się sprawą i zapłacimy za ponowną wysyłkę. Gwarancja nie ma zastosowania tylko wtedy, gdy usterki wynikają z niewłaściwego użytkowania urządzenia lub naturalnego zużycia.
Zamówienia przyjmujemy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Na zapytania przesyłane mailowo lub innymi kanałami staramy się odpowiadać w ciągu jednego dnia roboczego. Możesz również do nas zadzwonić, działamy w dni powszednie od 8:00 do 16:00 pod numerem telefonu: +48 221042494.
Tak. Chociaż uważamy, że towary zakupione u nas sprawią radość Tobie i Twoim bliskim, to jeśli zdasz sobie sprawę, że produkt nie spełnia oczekiwań lub po prostu cię nie zadowala, oferujemy możliwość wymiany nieużywanego produktu na inny o tej samej wartości lub jego zwrot w ciągu 7 dni. Odzyskasz pieniądze bez żadnych dodatkowych problemów i pytań. Ważne jest, aby produkt był w pełni funkcjonalny, bez śladów użytkowania i zapakowany w oryginalne nieuszkodzone opakowanie (z wyjątkiem minimalnego uszkodzenia opakowania niezbędnego do jego otwarcia). W przypadku takiego zwrotu poniesiesz tylko koszty wysyłki zwrotu.
„Światła Leśne” istnieją tylko w czeluściach Internetu. Jeśli jednak otrzymane towary nie spełniają Twoich oczekiwań, zawsze możesz je zwrócić w ciągu 7 dni od zakupu i zamówić inny produkt lub odzyskać pieniądze.